Party

Hej allihop! Äntligen fredag, ska bli skönt med lite helg. Det verkar nämligen som jag behöver de, för jag har varit dödstrött den här veckan. Så det ska bli kanon skönt! Men nu kom hem för en liten stund sen, har haft en otroligt trevlig dag med Elin. Himla kul att vi kan umgås nu när hon är här uppe i Jönköping hos hennes pojkvän. En helt underbar vän vill jag lova! Jag köpte mig en t-shirt på gina tricot och ett par strumpbyxor. Det får sådär med mitt köpförbud, men nu ska jag skärpa till mig. För jag måste hålla i pengar nu! Men nu ikväll blir det lite fest för våran del, börjar hemma hos Pressfeldt och Jonatan med trevligt folk, sen får vi se vart den slutar. Men hoppas att ni får en trevlig fredag kväll!

Pusskram,
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0