Måndag

Hej allihop! Ny vecka och det är sista veckan innan höstlov. Det ska bli så otroligt skönt med lov i en vecka, jag känner att jag behöver det. Men idag hade jag praktik från 11-18.00, ganska segt idag kan jag tycka. Och det är inte ofta jag tycker det, men denna måndagen var det de. Antar att det blir en bättre dag imorgon! Och nu ska jag åka och träna, sen hem och plugga export och import. Tänkte att jag kunde börja kolla på det lite smått, har nämligen prov på torsdag och jag fattar inte detta ämnet överhuvudtaget.

Kort fattat om min helg!
Fredags:  Jag och Robin åkte till Halmstad,
för och umgås med hans familj.
Så det blev en myskväll framför tvn,
lite idol och gott i gott.
Lördags: Jag och Robin följde med hans lilla
syster på hennes gympa på morgonen, sen
tog vi en tripp till stan för och kolla lite. Jag hittade en
hel del, men inget köp blev det. För pengarna säger STOP!
Sen lunchade vi med Poh och Johan på peking. Och på kvällen
blev det en myskväll med robins syster och hennes pojkvän.
Söndags(igår): Fick sova ut, utan Nelliebus kom in och
hoppade i sängen.Haha! Sen åkte jag och robin och
hälsade på en gammal vän till honom.
Och framåt tre tiden åkte vi hem till Jönköping
igen och på kvällen var vi hemma hos Jonatan och Kristoffer.
Jag och Elin åkte och handlade chips, morötter, gurka och dipp.
Så hon och jag hade mys framför tvn med allt smarrigt, medans
killarna låg i vardags rummet och kollade på fotboll.

Men nu ska jag kila iväg och träna,
Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0