Lugn kväll

Jonna åkte nyss, har varit en trevlig dag med henne.  Vi har varit och tränat på sense och efter vi hade tränat tog vi en promenad hem till mig och sen gick vi och handlade. Och jag kan säga att vi är faktiskt inte speciellt duktiga på att laga mat, haha. Det är något hon och jag borde lära oss mycket om, för sånt måste man ju kunna.

Men nu ikväll ska jag umgås med Elin, vi ska nog kolla på idol och ha en myskväll. Skönt att bara ta det lugnt, för imorgon blir det utgång för vår del. Det kommer bli en kanon kväll, maskinen kommer till centrum. Så det kommer bli fullt hus där! Nu ska jag lägga mig och sova lite, för jag är trött. Ha det bra så länge, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: elin

skynda dej min älskling :) jag har bokat plats i jonatans säng för oss!! myys!

2008-10-10 @ 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0