God morgon

God morgon allihop!

Har precis gjort mig lite frukost och det blev havregrynsgröt. Mycket gott! Men sen måste jag fixa i ordning mig, för ska iväg till skolan om ett tag. Fast blir väl inte jätte lång dag, slutar runt 14 tiden så det är skönt. Sen ska jag ner till stan och lämna tillbaka klänningen jag köpte förra veckan, jag kom fram till att jag inte kommer att använda den. Jag hade använt den mer om det var en tub klänning, men nu är det som det är. Lämnas tillbaks ska den iallafall! Och senare ikväll blir det träning för min del, ska antingen ut och gå en lång promenad eller så ska jag till sense och träna kondition och styrka där. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu, men något av det blir det. Men måste rusa, hoppas att ni får en bra dag.

Pusskram,
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0