God morgon

God morgon allihop! Äntligen fredag igen och det är höstlov för mig nu. Det ska bli så skönt med lov, det behöver jag verkligen. Men nu sitter jag här hemma hos Robin, det blev ingen skola för mig idag. För jag hade så sjukt ont i magen i morse, men nu som tur har det börjat lugna ner sig. Så jag ska faktiskt åka ner till stan snart för att möta upp Jonna, vi ska gå på stan och kolla lite. Fick ju min lön igår så nu ska det shoppas. Senare framåt eftermiddagen ska jag träffa Lovisababy, vi ska planera lite inför morgondagen. Suprice Emmie ;) 

Och ikväll blir det utgång med Elin, det kommer att bli en otroligt trevlig och rolig kväll. Jag kan inte minnas en kväll jag har haft tråkigt med henne, våra utgångar blir alltid lika lyckade. Du är bra stumpan! Men nu måste jag röra på mig, ska med bussen alldeles strax. Hoppas ni får en riktigt bra fredag!

Pusskram,
Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0