God morgon

God morgon allihop säger jag såhär dags!

Jag gick upp för en timme sen, jag och Robin lyckades sova väldigt länge. Vi kom hem igår runt 3 tiden och vi började diska och städa efter förfesten, de såg ut som fan faktiskt. Haha! Men nu är det super fint och jag tänkte bjuda på några bilder lite senare idag. Jag har inte hunnit lägga in dom i datorn ännu. Men gårdagen blev iallafall väldigt lyckad, vi hade de jätte trevligt både här på förfesten och på centrum. Fast vi hörde inte så mycket av när "maskinen" sjöng, eftersom man hamnade så långt bak och det gick absolut inte stå och kolla heller, för det var jätte varmt och man ville bara bort där ifrån. Men tack allihop för en otroligt lyckad kväll! Nu ska jag hoppa in i duschen! Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0