God morgon

Bild: Jag och Molle för ½ årsen.
God morgon allihop!

Kom innan för dörren för en liten stund sen, har varit ute gått med min hund (världens sötaste Molle). Men innan det så var jag på Hälsan kl:09.00 idag och Robin erbjöd sig att hänga med. Så han får lite info om min glutenintolerans! Fast de sa väl inte så mycket dom sa, de kollade bara blodtryck och ställde en massa frågor. Ska tillbaka nästa vecka och ta prover, både blodprov, järn, vitamin, sen två till som jag inte kommer på vad det är. Hjälp, jag hatar sprutor! Nu måste jag packa min väska, jag ska nämligen iväg här snart igen. Jag ska åka och möta upp Jonna, eftersom vi ska träna på sense. Det blir kondition för min del idag, med tanke på att jag körde väligt hårt igår på bodypumpen. Så ska pallra mig iväg här snart. Hoppas att ni får en riktigt bra fredag! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0