Extra jobb

Jag säger bara en sak: Jag blev ANSTÄLLD! Det är mycket som jag måste lära mig, allt om tipsen och sånt där fix. Men detta ska nog gå bra, det ska bli så skönt att få lite extra i månaden.  Så äntligen har man ett extra jobb!

Men nu är jag hemma hos robinälskling, känns som det var jätte länge sen man var hemma hos honom. Fast det är det egentligen inte. Nu ikväll har vi ätit lite god mat och kollat på lite fotboll, sen fick jag nog och satte mig och pluggade. Men det gick inget vidate, så jag slutade helt och hållet. Ingen bra planering inför mina prov, men det ska bli skärpning med det! Nu ska vi sova, för jag är jätte trött. Hoppas att ni haft en bra dag, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0