Torsdag

Hej allihop! Hemkommen från skolan precis och jag är jätte trött. Började dagen med ett aerobics pass kl:08.00, sen nu dom den sista timmen. Då hade jag två timmars rast innan den sista lektionen, så istället för att sitta i skolan följde jag med Emmie och Lovisa till A6. Vi lunchade på manjoren, super gott var det. Sen hittade jag massa fint både på hm, scorett, bikbok och veromoda. Men jag hade inte tid och testa. Så jag la undan lite grejer tills imorgon!

Men nu sitter jag här hemma och ska bara lägga mig i soffan och vila lite innan jag börjar jobba kl:18.00. Men det blir nog en ganska lugnt ikväll på jobbet ändå, sen jobbar jag ju bara till 22.15. Ne nu ska jag strax lägga mig och vila.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0