Söndag

Ännu en helg är över och känns som man inte gjort allt för mycket, men det har varit skönt att bara ta det lugnt och kunna umgås med nära och kära. Min helg har varit jätte bra iallafal!

Men nu sitter jag här hemma hos robinälskling, det känns som man nästan bor ihop. Jag är ju mer här än vad jag är hemma. Men det är så himla mysigt och det hade inte varit fel och bo tillsammans med den man älskar och vet att man vill vara med. Jag ser en framtid med honom och inom några månader så bor vi förhoppningsvis tillsammans.

En helt vanlig söndag:
- Träna med Jonna kl:14.00
- Plugga
- Städa
- Kolla på fortsättningen av sanningens
ögonblick med Linda Rosing.

Hoppas ni får en fin dag! Pusskram, Alexandra

Kommentarer
Postat av: Louise

Ska ni flytta ihop? =) vad kul gumman!

2008-11-18 @ 11:44:16
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0