Shopping

Nu har jag suttit här framför datorn ett tag och kollade på balklänningar. Men ingenting faller mig i smaken! Jag har bara en kort klänning som jag har hittat som jag verkligen inte kan släppa, men ja... Men annars idag har jag varit på stan med Elingumman, vi har kollat lite i butikerna. Jag köpte mig som vanligt underkläder och dom är super fina, sen köpte jag mig en klänning från ginatricot. Den påminner väldigt mycket om min american apparel klänning, fast med spets på baksidan av  en del på ryggen. Och självklart stod jag och velade om vilken färg jag ville ha, det stod mellan en lila och en svart. Men nu känns det ändå som att jag känner för en lila, eftersom det kan vara kul med lite annat istället för svart, svart och svart hela tiden. Men jag får se om jag byter den eller inte, den var iallafall väldigt billig. Den kostade bara 149 kr, himla bra pris!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!



Klänningen var superfin men kan du inte visa dagens outfit varje dag. Det verkar som om du ha en snygg stil...

2008-11-05 @ 21:19:18
Postat av: elin

hahaha när du köpt den lila kommer du vilja ha den svarta ?;) ne den lila va suuuperfin!

2008-11-05 @ 21:42:20
Postat av: Anonym

vad har du för bh under en sån klänning? :) känns ju lite svårt..

2008-11-06 @ 17:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0