Mysis kväll

Kom hem precis, har umgåts med Mathildababy sen tre tiden. Så först åkte vi till A6 och kollade lite, jag la undan den volang klänningen jag skrev om igår. Sen åkte vi hem till henne och slingade hennes hår, så nu är hon blondie igen förhoppningsvis? ;) hann inte se resultatet, men jag tror att det blev jätte bra.

Men nu har jag och robinälskling varit och handlat lite, vi ska laga tacopaj nu, sen mysa i soffan, tända massa ljus och ha det helt underbart. Det kommer bli en otroligt mysig kväll det är jag helt säker på, men nu ska vi promenera hem till honom i det kalla vädret. Det är så kallt ute att man skakar, men vi får hålla ett raskt tempo så ska det nog gå bra.

Men hoppas att ni får en riktigt mysig lördag kväll, för det ska jag ha. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0