Kvälls promenad

Äntligen fredag igen, kom hem för ett stund sen. Efter skolan åkte jag och mötte upp Jonna, sedan begav vi oss vidare upp till A6 för att kolla lite, Jag hittade ett super fint linne som jag la undan. Sen köpte jag mig en rosett ring och ett par rosett öronhängen. Jag lägger troligtvis upp bild på de senare om jag hinner! Sen åkte vi ner till stan för att jag skulle fixa mina naglar och jag blev väl ganska nöjd ändå. Men hade inte varit fel med en rosa blomma, fast det får bli nästa gång.

Nu ska vi ut och gå runt munksjön, sen blir det idol, film och mys med bästa barndomsvännen Jonna. Och vet ni vad den lilla tösen har inte sätt Sex and the City filmen än, så självklart ska vi se den. Och det blir tredje gången för mig och det säger jag inte nej till, för jag älskar den. Men ha en trevlig kväll

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0