God morgon

God morgon darling's.

Inatt kom Robin hit och sov efter en vild utekväll, så nu har jag varit vaken i snart en timme och han ligger fortfarande och sover. Men det är nog dags att vakna snart tycker jag, för jag börjar bli hungrig och vill äta frukost tillsammans med honom. Men idag ska jag ner till stan med min bror och Robin. Bror min behövde lite tips och råd när han ska inhandla nya kläder. Och det är klart jag hjälper till!

Min torsdag:

- Stan med bror och robinälskling
- Träna & sola
- Myskväll och spakväll med Elinstumpan.

Hoppas ni får en bra dag, Pusskram. Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

låter som en härlig dag det där!! en spakväll skulle jag inte tacka nej till :)



ja dom är så fin så.

2008-11-20 @ 13:26:05
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Fanny Gillbjer

Jaså , okeej, det är helt sjukt så beroende man blir :) jag lyckades sluta i somras när jag var i Turkiet, blev lite varmt att ha löshår där, jobbigt! Ha det bra

2008-11-20 @ 14:29:28
URL: http://fannygil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0