God morgon

God morgon allihop! Gick upp för en liten stund sen, ska strax åka hem till mig. För att bege mig ut på en morgonspromenad runt munksjön innan jag börjar 13.00 på Once. Sen efter jobbet blir det Ugly betty och desperate housewives.


Med tanke på gårdagen så hade jag fullt upp hela dagen, började kl:11-18 på min praktik och innan det var jag nere på stan och köpte mig det i.d. bare mineral kitet jag pratade om och sen direkt efter jobbet mötte jag upp Jonna på bussen för ett träningspass på sense och efter unnade vi oss att sola i 25 min. Så lite färg fick man ju,  det kan behövas nu när man närmar sig vintertid. Efter vi tränat, promenerade jag hem snabbt för att skynda mig in i duschen och sedan hinna med bussen till Robin vid 21.00, sen kom Elingumman, Jonatan, Pressfeldt och Carro hit och kollade på film med oss till kl 02 inatt. Men vi hade det himla trevligt! Nu är det dags för frukost. Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0