God morgon

God morgon sweetheart's.
Vaknade upp hos Robin idag, vi åt lite frukost tillsammans och sen tog vi cykeln förbi mig och han åkte vidare till skolan  som vanligt, för och sitta och tentaplugga hela dagen. Så nu istället för och sitta hemma och lata mig, ska jag åka och träna, sen ska jag nog lägga mig i solariumet och få lite färg på kroppen. Det skadar ju inte och sola någon gång ibland ; )

Sen framåt 13.40 tiden ska jag åka till tandläkarn och sen efter det  ska jag försöka hinna med och träffa Mathilda. Men vid 16.00 börjar jag jobba och jag antar att jag kommer jobba mellan 16-22.15 ikväll. Hoppas ni får en bra dag.

Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0