Tisdag

God morgon allihop!

Sitter här hemma nu, började kl:08.00 idag. Wops! Någon råkade försova sig lite idag. Jaja, igår var det fullt upp hela dagen, stod i kiosken på j-södra efter skolan så hann inte och göra så mycket efter. Matchen slutade 0-0 igår ifall det är någon som ville veta. Fick höra att det inte alls var så bra match, själv hinner man inte kolla på matchen eftersom man har fullt upp i kiosken hela tiden.

Idag slutar jag ungefär vid 15.00, så efter skolan tänkte jag åka hem idag, eftersom jag har massa plugg jag måste göra. Sen måste jag förbi forex och växa några av mina pengar till danska pengar, eftersom vi åker till Danmark med klassen imorgon. Tror vi kommer få en jätte bra dag i Danmark, men jag hoppas faktiskt att det kommer vara fint väder, för det är inte så kul och gå runt på ströget när det regnar.  Man blir så mycket gladare av sol och det stämmer faktiskt! Men senare idag ska jag åka och träna på sense, det blir lite konditions träning och stryka och efter det blir det tv hela kvällen, eftersom Ugly betty och desperet housewives är på tv. Men hoppas ni får en jätte bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0