Svenska

När jag kom hem idag från skolan blev jag verkligen jätte glad. Kom innan för dörren och känner hur mycket magen kurrar och jag bara hoppas på att mamma hade varit så snäll och lagat något gott. Då hade hon gjort min favoritmat, och den består av kycklig och massa sallad. Hennes kycklingsallad är godast, jag lovar det hade ni också tyckt om ni smakade den! Så nu är jag mätt och belåten. Men nu ska jag börja skriva en svenska uppsats, som jag vara inlämnad denna veckan senast. Som jag fortarande är lite efter med. Så änkte att jag skulle sätta mig ner och skriva den nu, så jag slipper tänka på att jag har den kvar. Känns som det vore skönt att ha allt klar nu, eftersom vi snart har sommarlov. Men som sagt kan man inte alltid vara i tid jämnt! Nu tänker jag byta samtalsämne helt och hållet, vet ni? Gossip girl avsnitt 18 kom ut idag och jag håller på och ladda ner det. Jag ska absolut kolla på det sen och det finns nog fler än jag som ska. Eller? Men ha det bra så länge, kram!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ett tag sen men såg dig nu gumman, allt bra ? =)såg att vi hade samma klänning till skolavslutningen, haha! Men den är ju så fin :)

2008-05-19 @ 18:15:28
URL: http://Looooooouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0