Soligt

Hej på er allihop!
 
Nu sitter jag här i skolan och har lektion. Jag ska åka hem om ett tag, eftersom jag och älsklingne ska kolla på lägenhet idag. Hoppas på att lägenheten kommer vara hyftat bra iallafall! Han kommer säkert få renovera den en del, måla väggar och sånt. Skulle jag tro, det brukar vara så när man flyttar in till en ny lägenhet. Eller så har man sånt tur att den redan är fräsch! Efter vi har varit och kollat på lägenheten ska vi hem till mig och jag ska ner till stan och träffa Lovisa och Hanna. Jag ska kolla på bäckadahls bal med dom och jag antar att det kommer vara jätte många fina som går idag.  Men hoppas att ni får en jätte bra dag, njut av solen. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0