Plugga

Nu jag kom jag precis hem från stan, jag och Emmie har varit med Lovisa hos frisören. Eftersom hon testat lite balfrisyrer och hon kom fram till en som vi alla trodde skulle bli jätte bra. Jag vet att hennes hår kommer att bli jätte fint på balen, med tanke på hur fint Lovisas hår är så kommer det bli jätte bra.
Jag älskar hennes blonda långa hår, det är så fint!


Men nu måste jag sätta mig och plugga som en galning till provet imorgon, för jag måste få VG eller bättre på det. Strax så kommer Robin hit också, vi ska åka och köpa något till vår käre vän Pressfeldt som fyller 18 år idag. Få se vad vi kan hitta! Sen ska han vidare till träningen och jag kommer antagligen fortsätta och plugga efter han åkt. Ne, nu måste jag tyvärr sätta mig och plugga. Kram!

Kommentarer
Postat av: castru

Lycka till på provet då, vad det nu är för prov. :)

2008-05-26 @ 16:45:17
URL: http://castru.blogg.se
Postat av: Lovisa

Du älskar mitt hår, Men jag älskar dig :)

2008-05-26 @ 20:32:00
Postat av: Lovisa

Du älskar mitt hår, Men jag älskar dig :)

2008-05-26 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0