Lördag

Vaknade upp hos min älskling idag, fick gå upp ganska tidigt. Eftersom att han skulle iväg på match, så han skjusade hem mig. Så nu sitter jag här hemma och tar det lite lugnt, har ätit lite frukost precis. Idag ska jag iväg och träna på sense, det blir lite konditionsträning och styrka. Sen måste jag hitta en klänning jag ska ha på mig till dansföreställningen imorgon och jag känner mig lite stressad eftersom att jag inte hittat någon. Men det löser sig förhoppningsvis. Annars ikväll ska jag tillbringa kvällen med älsklingen, det blir en mys kväll.

Gårdagen blev verkligen jätte bra, vi hade himla trevligt och roligt iallafall. Det började med att vi var hos Sanna, 12 st tjejer. Sen framåt 10-11 åkte vi vidare till Vidar, men det blev inte så lång varit. Jag och några andra åkte vidare in till stan och sen tog jag och Lovisa bussen hem vid halv 2 och sen kom älsklingen och hämtade mig. Tack för en underbart trevlig kväll igår, ni är underbara! Bilder som jag lovade, lägger jag upp lite senare. Måste sätta in dom i datorn först. Hoppas att ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0