Lördag

Hej allihop!

Nu är det strålande solsken här i halmstad, jag och Robin har legat ute och solat en liten stund. Men det blev inte lång varigt idag heller, för vi hann inte med och sola så mycket. Eftersom vi har gått på stan hela dagen, varit barnvakt åt robins syster. Sen nu ska vi iväg och handla, för ikväll ska vi grilla med robins familj och några andra. Det kommer bli jätte mysigt! Idag när vi var på stan köpte jag mig, en ny bikni (som jag är lite osäker på), "en klänning", öronhängen, spännen och en hög midje kjol. Jag är ganska nöjd tror jag, men vet inte om det kommer bli att jag lämnar tillbaka något, för känner mig ändå lite osäker. Tänkte att jag skulle känna lite hemma och testa till lite kläder och så. Sen får jag helt enkelt se hur det blir. Men hoppas ni haft en jätte bra dag och att ni får en jätte bra lördag kväll. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0