Kärleken

Strax ska jag iväg till min älskling, han kommer och hämtar mig efter hans träning. Så han kommer nog när som helst! Blir en film kväll idag, eftersom det var jätte länge sen vi kollade på film.

Men nu har jag suttit och pluggat jätte mycket eller skrivit en uppsats som ska vara klar. Och nu är jag äntligen klar med den, så nu slipper jag tänka på den mer. Har massa annat att tänka på istället, mycket i skolan nu tyvärr.
Men hoppas ni haft en bra dag, ni får sova så gott sen. God natt och sov gott, kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad skönt att du pluggat klart, jag har också en uppsats att skriva men är långt ifrån klar. Är en latmask.. Haha,

2008-05-19 @ 23:31:31
URL: http://glooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0