Jönköpings marknad

Jag kom hem för en liten stund sen, slutade lite innan 11 idag. Så jag åkte ner till stan och som sagt så är det Jönköpings marknad idag. Ni ska bara veta hur mycket folk det är nere på stan, man kommer knappt förbi. Jag gillar verkligen inte och gå på stan när det är så mycket folk. Men jag åkte ner och köpte mig gladiator sandalerna som jag har nämnt tidigare och jag är jätte nöjd med dom.

Om ett litet tag ska jag träffa min älskade barndomsvän Jonna, vi ska gå ner på stan igen och kolla lite nogrannare om man hittar något. Jag känner att jag verkligen behöver kläder, jag vill ha massa klänningar och toppar. Så idag ska jag leta för fullt! Tror att vi kommer sätta oss och fika lite med, kanske ska testa det nya cafét? Vi har inte bestämt så mycket, men jag hoppas att jag får tillbringa hela kvällen med denna tösen, eftersom vi inte ses så ofta. Saknar ju henne och våra tider tillsammans! Men nu ska jag fixa i ordning mig lite och ta en titt i garderoben och se om jag hittar något fint att ha på mig. Men hoppas att ni får en jätte bra dag i det underbara vädret, kram!

Och en sak till, min käre vän Jenny
fyller 18 år idag. Ett stort grattis till henne!


image203
Bild: Jenny


Kommentarer
Postat av: TUMADRE (tre tävlingar!)

GRATTIS!

2008-05-30 @ 12:55:38
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Alexandra

hoppas du får en superhelg =)

2008-05-30 @ 21:43:10
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0