home sweet home

Nu är jag äntligen hemma, efter har varit i skolan sen kl:08.00. Idag blir det verkligen en plugg dag, först måste jag plugga till Naturkunskapen, sen måste jag bli klar med aerobics passet. Jag kommer vara så sjukt nervös när jag står där imorgon, haha. Men får väl hoppas på det bästa! Sen ska jag försöka hinna med och gå och träna och ikväll kl:21.00 ska jag sätta mig framför tvn och kolla på Top model finalen. Vem vill ni ska vinna top model 9? Själv kan jag inte riktigt bestämma mig, vem jag vill ska vinna. Men nu ska jag sätta mig och plugga lite och fixa aerobicen, kram!

image158

Kommentarer
Postat av: Diyar Samin

Blir de nå snyggare än så=) nope

Http://www.forhair.se | Märkesprodukter på nätet!

2008-05-14 @ 18:47:17
URL: http://www.forhair.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0