Hemma från Halmstad

Nu är jag hemkommen från Halmstad och jag har haft en jätte bra helg.

Lite kortfattat om helgen. I fredags åkte vi bara bil, eftersom vi åkte på kvällen till halmstad. Så när vi kom fram, blev det att vi gick och la oss direkt. På lördagen, blev vi väckta av lilla Nelliebus som vanligt. Sen framåt 10 tiden, gick vi ut på stan och shoppade, både jag och robin hittade kläder. Senare framåt eftermiddagen åkte vi till Lille mor för Robin skulle klippa sig och det blev jätte fint. På kvällen grillade vi allihop och satt ute på "terrasen" och åt god mat och hade det jätte trevligt. Och idag har vi bara tagit det lugnt mest, sen har vi legat och solat och badat nere vid havet. Men det blev inte så lång varit tyvärr. Men en liten stund blev det! Det var nästan hela helgen, några små kortfattade delar blev det iallafall. Hoppas att ni har haft en jätte bra helg också!

Men strax tänkte jag sätta mig och plugga lite till, med tanke på att jag har prov imorgon. Jag orkade inte göra det direkt när jag kom hem, så jag tog mig en spring tur runt munksjön istället. Inte dåligt! Jätte härligt var det iallafall, det var så skönt när det va lite svalare ute. Efter jag pluggat ska jag kolla på Sanningens ögonblick som är så bra och det börjar som vanligt 21.00 på kanal 5. Det får ni inte missa, hon ska avslöja familjehemligheterna för hela svenska folket. Nu ska jag gå och plugga och det är inget jag gillar precis. Men det är ett måste ändå,  Kram!

image150
Jag ligger och njuter av solen

image151
Älsklingen också



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0