Heidi och Spencer

Se hur underbart Heidi och Spencer har det tillsammans på en romantisk semester! Och ni visste väl att paret ska gifta sig också? jag tycker dom passar så otroligt bra.

Jag och min älskling ska kanske åka utomlands i år också någon gång, vi vet ialla fall att det inte kommer bli av i sommar eftersom vi inte får ihop det med våra tider på jobbet osv. Men det blir kanske på höstlovet, kan ju alltid hoppas. Eftersom jag vill mer än gärna åka utomlands med Robin, vi hade haft det jätte bra och så himla mysigt tillsammans. Det ska bli av, det är en sak som är säker. Vi vet bara inte när än! Jag älskar dig Robin

image204 image205 image206image207
Bild: Posh24

Kommentarer
Postat av: Emmie

Dom är så jävla överskattade ;P

2008-05-30 @ 20:29:17
URL: http://Eschedrin.blogg.se
Postat av: Cristel

Jag tycker inte om dom! ;/ dom är läskiga haha men de va ju i alla fall söta bilder - kanske sötare om det inte hade varit dom såklart ;P

2008-06-01 @ 12:30:37
URL: http://cristelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0