Happy

Nu är jag äntligen hemma och jag är helt slut. Har varit nere på stan hela dagen med min käre vän Jonna, vi har haft det jätte trevligt. Träffade hennes runt 2 tiden, så vi gick runt i alla affärer och kollade lite. Jag köpte mig ett par till gladiator sandaler och det blev ett par bruna från vagabond och dom är så snygga. Sen gick vi en sväng till piren och åt glass, efter det promenerade vi upp till A6 och där köpte jag mig min underbara klänning som jag talade om tidigare. Den jag nämnde som alltid tar slut, men idag hade jag sådan tur att den fanns. Och den blev min! Jag är verkligen jätte nöjd med allt jag köpt idag, mina två gladiator sandaler och min klänning. Jag älskar allt ihop!

Direkt efter jag kom hem från A6 åkte jag och några killkompisar och kollade på Robin när han spelade match och det slutade 1-1 mot Haga. Han spelade super bra idag, så han var nöjd med matchen! Men nu ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, mer än och packa tills imorgon. Eftersom jag och älsklingen åker upp till Halmstad imorgon bitti och stannar tills på söndag kväll. Det kommer bli en mycket trevlig lördag kväll imorgon, modevisning och utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0