God morgon

God morgon allihop!

Började som vanligt kl:08.00 idag och just nu sitter jag på lektion och skriver en inlämningsuppgift som ska vara klar nästa vecka. Om jag ska vara ärlig, så känns det verkligen som att jag ligger efter. Därför ska jag inte skriva så mycket nu, eftersom jag behöver bli klar med "uppsatsen". Efter skolan idag ska jag direkt upp till stadsparksvallen, eftersom min käre far behövde hjälp i kiosken idag. Så jag lovade att jag skulle hjälpa till! Senare ikväll blir det en massa plugg och en lång promenad runt munksjön i det härliga vädret. 

Ni har väl hört att det ska bli kanon väder i helgen och i hela juni, juli och i agusti. Ska man lita på det eller inte? Jag litar på det, men ändå inte. Eftersom att väderprognosen nästan alltid har fel när dom visar längre perioder som tex, nu i juni, juli och i agusti. Men nu ska jag sätta mig och skriva igen, så jag blir klar någon gång. Hoppas att ni får en jätte bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0