God morgon

God morgon allihop!

Nu sitter jag här hemma hos min älskade Robin, jag ska strax åka iväg till skolan. Har nämligen prov i företags ekonomi idag, och jag hoppas verkligen att det kommer gå bra. För jag måste få VG på provet. Annars rycker nog mitt betyg.

Men idag kl:15.15 ska jag iväg till frisören och klippa mig. Och jag är fortfarande osäker på om jag vågar klippa mig så som Nicole Richie, eftersom mitt hår är så tunt när det är nersläppt och hela håret är inte i samma längder. Så det kan ju se lite roligt ut, men jag får prata med min frisör och se vad hon har och säga. Förhoppningsvis så går det klippa som Nicole Richie. Sen efter jag har varit hos frisören ska jag ner till stan med Emmie, hon ska leta present till sin pojkvän som fyller 18 år på torsdag. Får hoppas att hon hittar något fint, men det tror jag. Senare ska vi iväg och träna på friskis, tror jag? Men hoppas att ni får en jätte bra dag och njut av solen så länge den är framme. Kram!

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett projektarbete och tänkte fråga dig om du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara :)

2008-05-27 @ 11:21:15
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0