God morgon

God morgon allihop!

Började dagen med ett aerobics pass kl:08.00. Härligt med ett pass på morgonen, då man blir extra pigg! Eller iallafall jag. Men nu sitter jag på lektion och håller på och jobbar med ett "projekt arbete". Vi ska nämligen intervjuva tv 4 och hoppas på det bästa. Idag efter skolan ska jag och Emmie hänga med Lovisa till salong gallaxen, eftersom hon ska testa olika balfrisyrer till balen. Så nu sitter vi här och letar efter massa olika frisyrer, söker på allt möjligt. Men vi har hittat några fina iallafall, men jag tror att frisören har lite tips också. Det börja ju närma sig den 9 juni, så hon känner väl en viss press. Men jag tror att det kommer bli jätte bra!

Senare ikväll ska jag och älsklingen kanske åka till Kristoffer Pressfeldt, eftersom han fyller 18 år idag. Ett stort grattis till honom! Men hoppas att ni får en jätte bra dag, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0