God morgon

God morgon allihop!

Sitter i skolan nu, började morgonen med att jag hade aerobics pass. Gick väl bättre än förväntat! Men min lärare sa att hon tyckte de va bra, så dåligt kan det inte vart. Få se vad jag får i betyg sen bara, för det vet jag inte ännu. Fick precis veta att vi inte har någon Naturkunskaps prov idag, jag som satt och övade igår kväll till provet. Så är det inställd! Jag har skjutit fram detta provet jätte länge ju och nu får jag skjuta fram ännu en vecka.

Efter skolan ska jag och Emmie ner till stan en sväng, läste i metro idag är Gina tricot har rea på massor av modevaror. Så passa på, det lär ta slut fort! Men sen vid 17.00 ska jag iväg och har dansa. Vi ska öva inför helgen, eftersom vi har dansföreställning på Söndag. Och jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för oss, men det tror jag. Hoppas ni får en jätte bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0