God morgon

God morgon allihop!

Jag har nog blivit väldigt trött, med tanke på att jag försov mig idag också. Men idag kom jag inte för sent och det var ju bra! Skulle gå upp vid 06.45, men vaknade vid 07.05. Så jag fick skynda mig in i duschen, föna håret och sminka mig. Fort som tusan! Men jag hann tillslut med bussen vid 07.35 .. Nu sitter jag i skolan och har lektion, vi håller på med ett litet projekt arbete, jag skulle först skriva om mode, men tyckte att så många andra gjorde det också. Så jag tog något helt annat och nu skriver jag om Choklad.

Men efter skolan ska jag hem, plugga idag igen. Och det är fortfarande ett måste för jag har två prov kvar. Senare ikväll ska jag träna, det blir konditionsträning och styrka idag också. Hoppas ni får en jätte bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0