God morgon

God morgon allihop!

Vaknade för en liten stund sen, solen skiner lite idag. Frågan är bara om det är varmt ute, det hoppas jag iallafall! Jag tänkte att jag skulle ta min runda runt munksjön idag. Sen ska jag äta lite frukost, duscha och fixa i ordning mig och sedan tror jag faktiskt att jag ska åka upp till A6 en liten sväng. Och ikväll får jag äntligen träffa älsklingen, det blir en myskväll för våran del ikväll. Jag saknar honom jätte mycket! Skulle ju träffat honom igår, men det blev aldrig av tyvärr. Jag har inte umgåts med honom på hela veckan :( Men nu ska jag ta på min tränings kläder och gå ut och gå, men hoppas ni får en jätte bra dag. Kram!

image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0