Gladiator sandaler

Har legat och solat en liten stund nu, skulle egentligen kollat på BD:s bal. Men jag orkade inte riktig, jag kände att vädret lockade mig till att sola istället.

Men nu kom jag precis hem, har varit uppe på A6 en sväng med älsklingen. Såg att mina käre skor jag beställde igår har kommit in igen, så jag ska troligtvis köpa dom imorgon istället. Så får jag skicka tillbaka skorna som kommer på posten! Sen hittade jag ett par jätte fina brun gladiator sandaler på nilsons också, som jag gärna vill ha. Hoppas att dom finns kvar. Sen fanns det massa annat fint som jag vill ha, som t.ex. Klänningar och toppar. Få se om det blir lite shoppande imorgon! Som alla i Jönköping redan vet, så är det jönköpings marknad här imorgon och på lördag är det rix fm festivalen. Antar att en del människor här i Jönköping ska gå på Rix fm festivalen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0