Flower

image190 image189
Bild: lånad från filippa

Som alla vet, så är jag väldigt sugen på den klänningen till vänster. Det vet jag att en del andra är också och andra är glada att den redan hänger i deras garderob. Men i min hänger den tyvärr inte! Men jag gick precis in på filippas blogg och då såg jag att hon hade köpt sig en klänning idag som har samma blommiga tyg, fast i en annan modell. Och den klänningen skulle jag inte heller tacka nej till, för den var med väldigt fin. Någon som vet om den kommer in till Jönköping? Eller finns den också bara på trend?




Kommentarer
Postat av: Tilde

Åh den är så fin.
Gå in på H&M och fråga om den kommer in?:)

2008-05-24 @ 22:42:02
URL: http://elintildeamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0