Dans

Idag har jag bara tagit det lugnt, legat lite ute i solen. Men det blev tyvärr inte så länge, eftersom jag tyckte det blåste lite kallt. Annars nu ikväll har jag varit iväg och dansat och det gick bara bra. Får hoppas att det kommer gå lika bra på dansuppvisningen som är inte denna helgen men nästa. Men något som jag är väldigt bra på är och tänka negativt och det ska jag inte göra till denna dansuppvisningen, för det kommer gå jätte bra ;)  Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta lite kvällsmat. Hoppas ni haft en jätte bra dag, Kram!

image147




Kommentarer
Postat av: Leia

är du med på bilden? Ser inte riktigt vad det står på benen så....
önskar att jag fick vara med å dansa nästa helg....älskar uppvisningar, föreställningar osv...

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0