A6

Jag som tänkte att jag skulle komma iväg tidigt idag, men jag orkade helt enkelt inte stressa iväg. Så jag kollade på tv en liten stund, sen har jag lagat lite mat till mig själv. Och nu har jag fixat i ordning mig också! Tänkte att jag skulle åka upp till A6 en liten sväng nu, för jag behöver nämnligen lite nytt till mig själv.

Ikväll som sagt, ska jag träffa Robin. Det bir lite god mat och så hemma hos honom, sen blir det nog Bio. Har något sätt filmen "21"? Jag undrar verkligen om den är värd att kolla på. Men robin tyckte att den verkade bra, så det lutar åt att vi ska kolla på det. Någon som har sätt den och kan säga vad dom tyckte? Men nu ska jag gå, eftersom jag strax ska åka upp till A6. Kram!

image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0