Work

Nu har jag jobbat klart för idag samma tid som i måndags 06.00-12.00, kom hem för ungefär 50 min sen. Har hunnit halv sova lite framför tvn och äta lite mat. Men tänkte att jag skulle åka till sense och träna strax, men det är nog bäst att smälta maten först. Annars lär man ju få håll(ingen aning om hur det stavas). Efter jag har tränat, ska jag hem och sen kommer Robin hit en liten stund efter hans jobb. Vi har inte alls hunnit umgås så mycket de senaste dagarna, har bara träffats några få gånger denna veckan och förra veckan. Tråkigt! Och det blir ju inte lättare nu när man jobbar heller, eftersom jag kommer inte kunna sova hos honom på veckodagarna, eftersom jag börjar jobba klockan 6.00 varje dag. Och det går ju inga bussar från honom så tidigt, osmidigt att bo på berget ibland. Tur att han ska flytta in till stan i agusti då. Men jag ska får ju umgås med honom hela helgen i halmstad, så det kommer bli toppen.

Nu ska jag åka och träna om ett litet tag, hoppas ni får en jätte bra dag. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0