Volanger och blommor

Här på bilden ser ni klänningen till vänster jag skrev om i torsdags, "den blommiga med volanger på" skrev jag. Såg den när jag kollade i veckorevyn häromdagen. Jag testade ju som sagt den i torsdags, men då var den alldeles förstor, eftersom jag testade 38. Jag behöver 36 eller 34 i den klänningen, men en sak är iallafall säker och det är att den ska inhandlas i veckan. Hoppas på att den kommer in snart igen eller att någon har lämnat tillbaka den så att man har sådan tur att den finns kvar. Åh, vad glad jag hade blivit! Sen måste jag säga att klänningen är mycket finare i verkligheten, jag tog ju kort med kameran i tidningen. Därför ser man inte blommorna så bra, man ser mest färgerna. Men den är jätte fin och jag bara måste ha den.  Jag älskar ju som sagt blommigt och volangigt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Söt klänning :)

2008-06-29 @ 16:58:58
URL: http://brunettmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0