New shoes

Kom hem för ett tagsen från stan, har varit och kollat lite med Lovisa. Vi har pratat massa, shoppat, ätit och haft det jätte mysigt. Saknat henne ju, så det var jätte kul och träffa henne. Det allra sista vi gjorde var och gå in på scorett 8 min innan de stängde och tror ni inte vi hittar ett par riktigt läckra skor och vi var helt klart tvugna att köpa dom båda två, vi älskar dom. Jag älskar dom, mina nya favoriter helt klart. 8 - 9 cm klack ( kolla bilden nedanför) köpta på rean på scorett för 600 kr ordinarie 900 kr. Fast det hade inte skadat om dom hade kostat 500 kr, haha. Snål man kan vara ibland, men det måste man ibland. Sen köpte jag mig underkläder från gina tricot och sen shampoo och balsam. Men jag är helt säker på att jag absolut inte kommer att ångra mitt köp av mina skor.

Dom är till och med mycket snyggare på och de vita
ränderna som är där fram på skorn är svart. De visar tydligen fel på hemsidan!




Kommentarer
Postat av: Gabbi

ahh, har också köpt dom :) sjukt snygga!

2008-06-26 @ 17:09:08
URL: http://gabbiwickstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0