Tisdag

Kom hem för en liten stund sen, har varit på indtroduktionsdag mellan 10.00-14.45 på ryhov. Suttit och lyssnat i fem timmar i sträck typ, det var inte alls roligt. Jag hatar att sitta still, det går bara inte. De har pratat om allt möjligt som t.ex. hygien, brandsäkerhet, sekretess och en hel del andra saker. Allt dom pratade om, har man i stort sätt hört talas om innan. Så idag blev det ju inget jobb för min del, eftersom vi varit på ryhov hela dagen. Men imorgon blir det till att gå upp kl 05.00 igen, inget jag längtar till precis. Jag får gå och lägga mig tidigt idag, så jag blir lite piggare än vad jag var i måndags. Men strax kommer Emmie till mig, vi ska bara ta det lugnt och sitta och prata. Eftersom vi båda är trötta! Men nu ska jag gå , kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0