Strålande

Torsdag redan, vecko dagarna går så himla fort. Imorgon är vi lediga och jag hoppas på att det är varmt ute då, så man kan ligga och sola en stor del av dagen imorgon. Men nu så är det inte långt kvar till man är 18 år heller, fyller år om exakt en vecka. Nästa torsdag kommer bli en kanon dag!

Jag kom hem för en liten stund sen,  har jag legat ute och solat i ungefär 2,5 h. Jag fick allt lika färg iallafall! Nu kan jag inte sitta här mer, för nu måste jag gå ut med lilla molle, så han får göra sina behov. Sedan efter det ska jag gå powerwalk runt munksjön och lite längre. Ska bli himla skönt när det är så härligt väder ute. Men hoppas att ni haft en jätte bra dag, kram!

image129



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0