Stan

Nu har ja redan jobbat i två veckor och är nu inne på min tredje vecka. Och jag är verkligen riktigt trött på att jobba, jag orkar inte gå upp på morgonen längre.  Man får tänka att pengarna bara rullar in, men ändå är det svårt.

Strax tänkte jag hoppa in i duschen och sedan fixa i ordning mig, för att åka ner till stan och möta upp Emmie. Jag hoppas absolut att jag kommer shoppa, för nu har man pengar. Men det är då jag aldrig hittar något? Jag får hålla tummarna på att jag gör det idag istället. Sen efter vi har varit på stan, ska vi åka upp till stadsparksvallen för att jobba. Eftersom J-södra spelar idag och jag har faktiskt inte koll på vilket lag dom spelar emot. Men matchen börjar 19.00 iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0