Söndag

Klockan går väldigt fort idag, vaknade upp hos älsklingen vid 11 tiden. Sen åt vi frukost och låg och pratade massa och myste. Senare framåt halv 1 tiden, kom pappa och hämtade mig. Eftersom vi ska ha släkt "kalas" här idag, för jag och min käre tvillingbror fyllde 18 år i torsdags.
Men igår var det klassfest och utgång. Det blev en ganska lyckad kväll tycker jag, vi hade det himla trevligt hos Amanda med klassen. Senare blev det utgång på piren på saltkråkan, där man träffade en massa folk. Sen kom älsklingen och hans vänner, men kvällen slutade väldigt bra iallafall om man bortser från att jag och älsklingen fick gå från esplanaden till Egnahem i mina pumps, det var sådär måste jag säga. Men nu måste jag hoppa in i duschen och börja fixa i ordning. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0