Släktkalas

Nu har allt äntligen börjat lugna ner sig, hela släkten har åkt nu. Men det var himla trevligt och träffa dom, för det är inte ofta man ser dom, eftersom dom bor så långt ifrån oss. Det blev iallafall en lyckat! Fick lite pengar, blommor och presentkort. Så jag är jätte nöjd! Men tänkte jag skulle lägga mig framför tvn lite, för jag är jätte trött och morgon dagen lockar ju inte mig precis. Jag börjar min första dag på mitt sommar jobb imorgon, ska gå upp klockan 05.00. Åh va kul och börja jobba kl:06.00. Men jag jobbar ju bara till 12.00, så ska väl inte klaga heller. Men hoppas ni haft en jätte bra dag, för det har jag haft. Kram!


Jag, Robin älskling, min bror, min farbrors flickvän och min farbror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0