Shoppat

Kom hem för ett litet tag sen, tänkte jag skulle ta mig något att äta eftersom det var ett tagsen jag åt nu. Dagen började med jobb mellan 06-00-12.00 och det var inte lika jobbigt att gå upp idag. Efter jobbet gick jag och la mig i ungefär en halv timme bara, sen fixade jag mig i ordning, eftersom jag skulle ner till stan och träffa Emmie. Vi har kollat lite överallt, men jag tycker faktiskt att det är lite dåligt med kläder nu. Så idag köpte jag mig bara jätte söta underkläder från gina tricot och sen passade jag på och fynda lite på cubus, för det var 1/2 priset på allt i hela butiken. Då köpte jag mig naomi campbell at night parfymen för bara 174 kr för en 50 ml. Riktigt bra pris! Jag har haft den innan, så inget jag kommer ångra. Och sen blev det ett isadora puder också som jag hoppas kommer vara bra, annars blir jag väldigt besviken.  Sen blev det som vanligt en tidning också, idag blev det veckorevyn. Igår köpte jag mig solo, men den var inte lika bra som den brukar. Men annars är jag nöjd med dagens köp!

Men nu måste jag packa lite, för imorgon åker jag och älsklingen ner till halmstad och firar midsommar där med några vänner till oss. Ajnur och Fadil ska givetvis hänga med, det kommer bli så himla trevligt. Vi ska stanna tills på söndag, så det kommer bli en jätte mysig helg. Men hoppas att ni haft en jätte bra dag, kram!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0