Shoppat

Sitter och kollar på fotbollsmatchen mellan Ryssland och Spanien. 
Jag tror att Spanien kommer vinna mot dom, eller vad tror ni?

Men nu ikväll har jag umgåts med Jonna, vi var på A6 en sväng. Vi har alltid lika mycket och prata om!  Idag har jag shoppat lite med, jag köpte mig en svart och en vit bh, sen blev det solpuder också. Köpte också en vippig kjol men den lämnade jag tillbaks och det ångrar jag lite nu faktiskt, får hoppas att den finns kvar. Sen hittade jag en jätte fin blommig klänning som jag ska köpa från h&m, fast den fanns inte i min storlek. Så därför får jag vänta tills det kommer in nya, men den var super söt.  Den var blommig med volanger på och jag älskar volanger, så det var perfekt.  Nu får jag bara vänta och hoppas på att den blir min inom kort. Och när jag skulle åka hem gick inte min buss förrens om 30 min och A6 stängde, så där kunde jag inte gå heller. Därför fick jag ta en promenad hem, men det var faktiskt väldigt skönt, med tanke på att vädret var väldigt skönt vid den tiden då. Men hoppas att ni haft en bra dag, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0