SEX AND THE CITY

Är äntligen hemma från jobbet, hur skönt som helst och det är ännu bättre att det är helg. Nu kan jag få sova hur länge jag vill! Dagens planer är att jag ska åka och träna på sense när dom öppnar kl:16.00, så då blir det lite kondition och styrka, sen kanske jag solar också? Men det får jag se. Senare ska jag umgås med Robin hela kvällen, natten och imorgon på dagen. Vi ska ha en mysis kväll idag, sen imorgon ska vi åka iväg någonstans, men vart vet vi inte än. Sen på kvällen imorgon ska jag, Emmie och Hillevi gå på bio. Vi ska se på "SEX AND THE CITY" och om jag ska vara riktigt ärlig så tror jag att jag kommer att älska den filmen.




Ni som har sätt den, verkar ju älska den. Så jag lär nog också göra det. Men nu ska jag lägga mig framför tvn lite och det finns ju en liten risk att jag kommer att somna. Men det gör inget, för jag tror att jag behöver den sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0