Promenad

Idag är jag verkligen jätte trött och hängig. Älsklingsrobin åkte iväg till Halmstad nu för en timme sen i 7 - 10 dagar, han vet inte exakt hur länge han ska vara borta men en vecka är bestämt iallafall. Det är inte ofta man är ifrån han i en hel vecka, jag kommer sakna honom så mycket. Men det kommer nog gå bra, det är jag nästan säker på. Fast det lär bli jobbigt också, bara hoppas på att denna veckan går lika fort som förra.

Innan han åkte hem gjorde vi en mysig frukost, tog oss en dusch, åkte och hämtade hans bil och sedan åkte vi vidare till "Mio", eftersom det var massa rea där. Han måste ju nämligen börja leta lite nya grejer till lägenheten, jag tror att inredningen kommer bli riktigt fin. Senare ikväll ska jag ut och gå en lång promenad i högttempo så man får upp pulsen rejält. Det ska bli skönt att ta en kvällspromenad iallafall! Men vid 20.45 blir det Fotbolls EM mellan Spanien - Tyskland. Jag håller tummarna på att Spanien ska vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0